Ο σύλλογος της Αρκαδίας πραγματοποίησε μια αξιόλογη πορεία, αλλά δεν έφτασε κοντά στο τελευταίο ευρωπαϊκό εισιτήριο, το οποίο κερδήθηκε από τον Άρη, μετά την ήττα του ΟΦΗ στον τελικό του Κυπέλλου.
Ο Σάββας Παντελίδης συμφώνησε με τον Αστέρα και θα μείνει στον πάγκο της ομάδας και την επόμενη σεζόν. Ο Έλληνας τεχνικός θα προσπαθήσει να πάει με την ομάδα της Τρίπολης ψηλότερα, με μόνο στόχο την έξοδο στην Ευρώπη, διαμέσου της 5ης θέσης.
Υπενθυμίζεται ότι ο Παντελίδης διανύει από τις 10 Οκτωβρίου του 2024 τη δεύτερη θητεία του στον Αστέρα, με την πρώτη να είναι από τον Σεπτέμβρη του 2017 μέχρι τον Νοέμβρη του 2018.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701