Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική μεταγραφική κίνηση, αφού η ομάδα θέλει να ενισχυθεί με τον 36χρονο μέσο ενόψει της ανόδου στην Stoiximan Super League με την έλευση της νέας σεζόν.
Ο Ισπανός ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε για μια τετραετία στον Παναθηναϊκό και πλέον είναι έτοιμος να προχωρήσει στον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Η δημοσίευση της Κηφισιάς
View this post on Instagram
Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Κηφισιάς:
«Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον Ρουμπέν Σαλβαδόρ Πέρεθ ντελ Μαρμόλ.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Κηφισιάς αγωνίστηκε με τα χρώματα του Παναθηναϊκού από το 2021 έως το 2025, κερδίζοντας γρήγορα τον σεβασμό συμπαικτών και αντιπάλων. Η αδιαμφισβήτητη ποιότητά του και ο σπουδαίος χαρακτήρας του έπαιξαν μείζονα ρόλο ώστε να του δοθεί το περιβραχιόνιο του αρχηγού του Παναθηναϊκού, με τον οποίο είχε 118 συμμετοχές σε τέσσερα χρόνια.
Ως παίκτης του Παναθηναϊκού πανηγύρισε δύο φορές την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας (2022 & 2024), ολοκληρώνοντας την εξαιρετική πορεία του πριν από μερικές ημέρες.
Η ΠΑΕ Κηφισιά είναι ιδιαιτέρως περήφανη που ο Ρουμπέν Πέρεθ εντάσσεται πλέον στο δυναμικό της, τον καλωσορίζει στην οικογένειά της και του εύχεται κάθε επιτυχία.»


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701