Συγκίνηση στο πρώτο φιλικό της Λίβερπουλ μετά τον θάνατο του Ζότα (pics+vid)

Η Λίβερπουλ αντιμετωπίζει αυτή την στιγμή την Πρέστον με τους «κόκκινους» να δίνουν το πρώτο τους φιλικό για φέτος με τις σκέψεις όλων να είναι ακόμα στους αδικοχαμένους Ντιόγκο Ζότα και Αντρέ Σίλβα, δέκα μέρες μετά το τραγικό συμβάν που συγκλόνισε τον ποδοσφαιρικό πλανήτη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ομάδα του Άρνε Σλοτ μπήκε στο γήπεδο μαζί με αυτή της Πρέστον με όλο το γήπεδο να τραγουδάει το «You Will Never Walk Alone». Στη συνέχεια, ο αρχηγός της Πρέστον κατέθεσε στεφάνι μπροστά από το σημείο που βρίσκονται οι οπαδοί της Λίβερπουλ, ενώ τηρήθηκε και ενός λεπτού σιγή για τους δύο αδικοχαμένους αδερφούς.

 Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την αναμέτρηση:

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook