Ελλάδα – Γαλλία: Νίκη και… φύγαμε για προημιτελικό

Η Ελλάδα έκλεισε τη φάση των ομίλων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Σιγκαπούρης με δυο νίκες και μια ήττα, τερμάτισε 2η στον Γ΄ όμιλο και το μεσημέρι της Πέμπτης (14:10, ΕΡΤ1) αντιμετωπίζει σε χιαστί παιχνίδι την 3η του Δ’ ομίλου, Γαλλία, με «έπαθλο» την πρόκριση στον προημιτελικό της διοργάνωσης.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα κορίτσια του Χάρη Παυλίδη είναι το ξεκάθαρο φαβορί απέναντι στις Γαλλίδες και στο ενδεχόμενο που επιβεβαιώσουν τα προγνωστικά, τότε το προσεχές Σάββατο (19/7, 11:00) θα έχουν μπροστά τους την μεγαλύτερη πρόκληση -μέχρι την επόμενη. Θα αντιμετωπίσουν στους «8» την ασημένια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024, Αυστραλία, για την είσοδο στην τετράδα και το «κυνήγι» των μεταλλίων.

Το πρόγραμμα των νοκ-άουτ (χιαστί) αγώνων για την πρόκριση στους προημιτελικούς:

11:00 Ιταλία – Κίνα
12:35 Νέα Ζηλανδία – Ολλανδία
14:10 Ελλάδα – Γαλλία
15:45 Ιαπωνία – Μ. Βρετανία

Σημειώνεται, τέλος, ότι πέρα από την επόμενη -σε περίπτωση νίκης- αντίπαλο της Εθνικής μας, Αυστραλία, στους «8» έχουν ήδη προκριθεί οι άλλοι 3 πρώτοι της φάσης των ομίλων, οι ΗΠΑ, Ουγγαρία και Ισπανία.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook