Αναλυτικά τα όσα είπε ο Σταύρος Κίτος: «Καλή χρονιά σε όλους! Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι και φέτος στην ομάδα. Ξεκάθαρος στόχος είναι η άνοδος. Θέλουμε βήμα-βήμα να επαναφέρουμε τον Εργοτέλη στις παραπάνω κατηγορίες. Η τελευταία εικόνα πέρυσι, στον τελικό Κυπέλλου, με την τρομερή παρουσία του κόσμου μας, θέλουμε να είναι ο οδηγός μας για φέτος. Με σκληρή δουλειά και ομαδικότητα, θα πετύχουμε τον στόχο μας.»
Oι δηλώσεις του Θανάση Πατινιώτη: «Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η Διοίκηση. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ σε μια ιστορική ομάδα, γνωστή στο πανελλήνιο. Ο στόχος της ανόδου είναι ξεκάθαρος και θα προσπαθήσουμε όλοι για τη επίτευξή του. Όλοι μια γροθιά, όλοι μια οικογένεια! Καλούμε τον κόσμο να μας στηρίξει από την πρώτη μέρα!»


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701