Ο Κεμ Μπιρτς ανανέωσε με την Φενέρμπαχτσε

Ο Κεμ Μπιρτς ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Φενέρμπαχτσε για έναν ακόμη χρόνο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Κανάδος σέντερ αγωνίστηκε για πρώτη φορά με την φανέλα του συλλόγου το 2024 και «έκλεισε» την σεζόν με άκρως επιτυχημένο τρόπο αφού η ομάδα του Σαρούνας Γιασικεβίτσιους κατέκτησε το triple crown, με αποκορύφωμα την στέψη της EuroLeague.

H δημοσίευση της Φενέρμπαχτσε

Την σεζόν που ολοκληρώθηκε, ο Μπιρτς έπαιξε σε 36 παιχνίδια της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης, μετρώντας 3.5 πόντους και 3.7 ριμπάουντ κατά μέσο όρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 32χρονος ψηλός είναι ένας εξαιρετικά πολύπειρος παίκτης, ενώ υπενθυμίζεται ότι έχει αγωνιστεί και στην Ελλάδα, για λογαριασμό του Ολυμπιακού, την σεζόν 2016-2017.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook