Δειλινά: Το «ευχαριστώ» στον Αετό Ανωγείων

Τα Δειλινά με ανακοίνωση τους ευχαρίστησαν τον Αετό Ανωγείων, για την άψογη φιλοξενία, στη χθεσινή φιλική αναμέτρηση στα Ανώγεια.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση των Δειλινών:

Ο πρόεδρος του ΠΑΟ Δειλινών, Βαγγέλης Κεφαλούκος, καθώς και σύσσωμη η διοίκηση της ομάδας, εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Αετό Ανωγείων για την άψογη φιλοξενία στο χθεσινό φιλικό παιχνίδι στα Ανώγεια.

Ευχόμαστε στην ομάδα των Ανωγείων καλή συνέχεια στην προετοιμασία και κάθε επιτυχία στη νέα αγωνιστική περίοδο.

Με εκτίμηση,
Η Διοίκηση του ΠΑΟ Δειλινών

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook