Η ήττα από τη Φινλανδία με 92-86 στη φάση των «16» θεωρήθηκε εφιάλτης για μια ομάδα που ξεκίνησε το τουρνουά με όνειρο το χρυσό μετάλλιο και την επιστροφή στην κορυφή της Ευρώπης.
Χαρακτηριστικός του κλίματος είναι ο τίτλος του Sportklub, που αναφέρει: «Ντροπή και ρεζίλι: Η Φινλανδία διέλυσε τα όνειρα της Σερβίας για χρυσό».
Το Meridiansport έβαλε τίτλο: «Αγωνία για τη Σερβία! Τα χρυσά όνειρα μιας γενιάς πνίγηκαν σε μία φινλανδική λίμνη».
Η Mozzart σημείωσε: «Το νέο λυκόφως της Σερβίας! Αποκλειστήκαμε ξανά στη φάση των “16” του EuroBasket».
Τέλος, η Telesport ανέφερε: «Η Σερβία δεν άντεξε το βάρος του φαβορί, η Φινλανδία είναι μία νέα τραυματική εμπειρία».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701