Κύπελλο Ερασιτεχνών: Νίκες για ΠΟΑ, Γιούχτα και Γρανίτη

Η πρώτη φάση του Κυπέλλου Ερασιτεχνών ολοκληρώθηκε, με τον ΠΟΑ τον Γιούχτα και τον Γρανίτη να παίρνουν σημαντικές νίκες για τη συνέχεια της διοργάνωσης.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πιο συγκεκριμένα, ο ΠΟΑ κατάφερε να κερδίσει τον ΑΟΑΝ με 4-0, ο Γιούχτας πέρασε από τα Χανιά νικώντας με 3-1 τον Νέο Κισσαμικο, ενώ και ο Γρανίτης νίκησε με 1-0 τον Ρεθυμνιακό.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Νέος Κισσαμικος – Γιούχτας 1-3 62’ Κοσέογλου/ 3’, 76’ Μάνος, 57’ Κοζορώνης 

ΠΟΑ – ΑΟΑΝ 4-0 17’, 75’ Πατραμάνης, 56’ Τσελεγγίδης, 86’ Καϊμακαμούδης 

Ρεθυμνιακός – Γρανίτης 0-1 92’ Σαφούλης

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook