Οι παίκτες των Πράσινων προπονήθηκαν για πρώτη φορά υπό τις οδηγίες του Χρήστου Κόντη ο οποίος ανέλαβε επίσημα τα ηνία του συλλόγου.
Εκτός για το «τριφύλλι» παραμένουν οι Φακούντο Πελίστρι και Αλεξάντερ Γερεμέγεφ, με τον πρώτο συνεχίζει τη θεραπεία του και τον δεύτερο να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Την πρώτη προπόνηση υπό τις οδηγίες του Χρήστου Κόντη και του επιτελείου του πραγματοποίησαν οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού το απόγευμα της Πέμπτης στο «Γ. Καλαφάτης».
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ανάπτυξη παιχνιδιού και «διπλό» στο μισό γήπεδο. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα κόντρα στην Athens Kallithea έκαναν αποθεραπεία. Θεραπεία ακολούθησε ο Πελίστρι, ενώ ατομικό έκανε ο Γερεμέγεφ».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701