Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο τεχνικός του Εργοτέλη: “Έχουμε πει ότι όλα τα ματς είναι δύσκολα, όμως ο πρωταθλητισμός θέλει πίστη και θυσίες. Προσπαθήσαμε να ελέγξουμε τον ρυθμό του αγώνα καθόλη τη διάρκεια. Στο πρώτο ημίχρονο κυριάρχησε η δύναμη. Στο δεύτερο ημίχρονο καταφέραμε να πετύχουμε δύο ωραία γκολ. Η ΑΕΚ μετά τα γκολ ανοίχτηκε και πέτυχε και εκείνη το γκολ που δικαιούταν, μετά τις χαμένες ευκαιρίες της. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε ώστε να αποκτήσουμε την ομοιογένεια που θέλουμε. Τα συνεχόμενα ντέρμπι που έχουμε μας υποχρεώνουν να βάλουμε και τον παράγοντα του αποτελέσματος στην προετοιμασία μας, καθώς είναι παιχνίδια που δεν πρέπει να χάσεις. Η φανέλα, το όνομα και η ιστορία μας, μας επιβάλλουν να κάνουμε πρωταθλητισμό και ίσως αυτό να βαραίνει τα παιδιά, όμως το ότι βρισκόμαστε στον Εργοτέλη είναι ευλογία, είναι ωραίο να έχεις στόχους και πρέπει να μάθουμε να ζόυμε με το άγχος και την πίεση”.
Kώτσιος: “Η φανέλα, το όνομα και η ιστορία μας, μας επιβάλλουν να κάνουμε πρωταθλητισμό”
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο τεχνικός των “κιτρινόμαυρων”, Ηλίας Κώτσιος, μετά τη σπουδαία νίκη της ομάδας του κόντρα στην ΑΕΚ.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701