ΑΕΚ: Προβληματισμός για τη διαιτησία με Εργοτέλη

Η ΑΕΚ, με επίσημη ανακοίνωσή της, εξέφρασε έντονο προβληματισμό για τις διαιτητικές αποφάσεις στον αγώνα της 2ης αγωνιστικής κόντρα στον Εργοτέλη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έντονος προβληματισμός επικρατεί στην ΑΕΚ μετά τις διαιτητικές αποφάσεις του κυρίου Μαυραντωνάκη και των βοηθών του στη χθεσινή αναμέτρηση της 2ης αγωνιστικής με τον Εργοτέλη.

Η ανακοίνωση του συλλόγου αναφέρει χαρακτηριστικά:

Η ΑΕΚατσαμπά Μουντουράκης Κατασκευαστική εκφράζει τον έντονο προβληματισμό της για τη διαιτησία στον πρόσφατο αγώνα με τον Εργοτέλη.

Σεβόμαστε απόλυτα τα ανθρώπινα λάθη, ωστόσο θεωρούμε πως απαιτείται περισσότερος σεβασμός στον κόπο των ποδοσφαιριστών, των προπονητών και των παραγόντων του τοπικού ποδοσφαίρου, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη των ομάδων.

Καλούμε την Επιτροπή Διαιτησίας να εξετάσει το βίντεο του αγώνα και να το χρησιμοποιήσει ακόμη και ως εκπαιδευτικό υλικό, προς αποφυγή παρόμοιων περιπτώσεων στο μέλλον.

Ειδικότερα, αναφερόμαστε:

1)Στο γκολ που ακυρώθηκε λανθασμένα ως οφσάιντ

2)Στο καθαρό πέναλτι που δεν καταλογίστηκε, φάσεις που επηρέασαν άμεσα την εξέλιξη και το αποτέλεσμα του αγώνα.

Τονίζουμε πως το ζήτημα δεν αφορά την ομάδα του Εργοτέλη, η οποία μας υποδέχθηκε και μας φιλοξένησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Το πρόβλημα εντοπίζεται αποκλειστικά στις διαιτητικές αποφάσεις, οι οποίες ήταν καθοριστικές και αδικαιολόγητα διαμόρφωσαν το τελικό αποτέλεσμα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook