Η ανακοίνωση του Αετού Ανωγείων
Το Δ.Σ. του Αετός Ανωγείων ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον προπονητή Γιώργο Φιολιτάκη.
Έπειτα από συζήτηση που είχαμε με τον έμπειρο τεχνικό αποφασίσαμε να σταματήσουμε από κοινού την συνεργασία μας, έτσι ώστε να υπάρξει μια αλλαγή στο αγωνιστικό κομμάτι.
Η ομάδα μας βρίσκεται σε αναζήτηση νέου προπονητή, μέχρι ωστόσο την εύρεση του στον πάγκο θα βρίσκεται ο Τάκης Μέμος με συνεργάτη τον Μανώλη Σπαχή.
Ευχαριστούμε πολύ τον Γιώργο Φιολιτάκη για αυτόν τον ένα χρόνο συνεργασίας, ο οποίος συνδυάστηκε με την ιστορική παρουσία του Αετού στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ και την παραμονή στην κατηγορία. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701