Ο Βρετανός επιθετικός αναφέρθηκε στον εθισμό του στο αλκοόλ, τονίζοντας πως αν δεν υπήρχε η γυναίκα του πιθανότατα θα ήταν νεκρός!
Οι δηλώσεις του Γουέιν Ρούνεϊ:
«Ειλικρινά πιστεύω ότι εάν δεν υπήρχε η Κολίν θα ήμουν νεκρός! Το πιστεύω. Ήθελα να βγαίνω έξω και να περνάω καλά με τους φίλους μου. Έφτασα σε ένα σημείο που το παράκανα. Υπέφερα πάρα πολύ από το αλκοόλ και δεν πίστευα ότι μπορούσα να στραφώ κάπου.
Μπορεί να έπινα δύο συνεχόμενες ημέρες. Θυμάμαι ότι πήγαινα στην προπόνηση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, έβαζα σταγόνες στα μάτια και μασούσα τσίχλες για να μην με καταλάβουν… Το Σαββατοκύριακο έβαζα μερικά γκολ και μετά έβγαινα πάλι έξω για δύο ημέρες σερί».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701