«Η Λίβερπουλ αφήνει εκτός για δύο εβδομάδες τον Εκιτικέ λόγω της κόκκινης κάρτας στο Λιγκ Καπ»

Ο Ούγκο Εκιτικέ ήταν ο ήρωας της Λίβερπουλ το βράδυ της Τρίτης (23/9) στη νίκη της Λίβερπουλ επί της Σαουθάμπτον για το Λιγκ Καπ, καθώς σκόραρε το νικητήριο γκολ των «ρεντς».

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Γάλλος επιθετικός όμως έκανε μια απερίσκεπτη ενέργεια, καθώς στους πανηγυρισμούς έβγαλε τη φανέλα του και αντίκρισε τη δεύτερη κίτρινη κάρτα, με συνέπεια την αποβολή του.

Ο Άρνε Σλοτ χαρακτήρισε ανόητη την ενέργεια του Εκιτικέ, δηλώνοντας: «Ήταν αχρείαστο και ανόητο. Η πρώτη κάρτα ήταν ήδη περιττή. Πρέπει να ελέγχεις τα συναισθήματά σου. Αν σκοράρεις στον τελικό του Champions League στο 87ο λεπτό, ίσως να το καταλάβω.»

Ο Γάλλος αναμένεται να τιμωρηθεί από την ομάδα, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα από το «νησί», η Λίβερπουλ θα τον αφήσει εκτός για δύο εβδομάδες, ως παραδειγματισμό, με στόχο να μην υπάρξουν παρόμοιες ενέργειες στην ομάδα.

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook