Δάφνες: Οικογενειακό τραπέζι πριν την έναρξη του πρωταθλήματος

Σε ευχάριστο κλίμα, οι ποδοσφαιριστές και η διοίκηση των Δαφνών βρέθηκαν χθες όλοι μαζί στο τραπέζι, αμέσως μετά την προπόνηση, ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση αναφέρει:

Τραπέζι για την νέα σεζόν έκαναν οι ποδοσφαιριστές και η διοίκηση των Δαφνών, μετά το τέλος της προπόνησης το απόγευμα της Τετάρτης (24/9) στο γήπεδο της ομάδας!

Χαμόγελα, καλή παρέα, και πολύ φαγητό πριν την έναρξη του πρωταθλήματος στην Β2 ΕΠΣΗ!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook