Ο Εργοτέλης θα αγωνιστεί εκτός έδρας κόντρα στον ΑΟΤ την Κυριακή (28/9, 16.00), στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ έχοντας ως μοναδικό στόχο το 3Χ3.
Σε ό,τι αφορά τα αγωνιστικά, ο τεχνικός της ομάδας, Ηλίας Κώτσιος, βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να έχει όλους τους ποδοσφαιριστές στη διάθεσή του γι’ αυτή την αρκετά δύσκολη και απαιτητική εκτός έδρας δοκιμασία.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701