Συγκεκριμένα, ο Πορτογάλος τεχνικός τόνισε πως δεν βρίσκεται στον πάγκο της ομάδας για να υπερασπίζεται τους παίκτες και υπογράμμισε ότι ασκείται μεγάλη πίεση στους «Κόκκινους Διαβόλους».
Αναλυτικά, οι δηλώσεις του Αμορίμ:
«Παίξαμε το παιχνίδι της Μπρέντφορντ. Στις πρώτες, τις δεύτερες μπάλες, τις στατικές φάσεις, όλα… Πάντα είναι το ίδιο. Πονάει η κάθε ήττα. Σκεφτόμαστε κάθε φορά το επόμενο ματς σε τέτοιες περιπτώσεις…
Δεν είμαι εδώ να υπερασπίζομαι τους παίκτες. Προσπαθώ για το καλύτερο για την ομάδα και το κλαμπ. Στην προπόνηση ορισμένες φορές, τους βλέπω σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ’ ό,τι συμβαίνει σε πιεστικές καταστάσεις στα ματς.
Είναι η πίεση που ασκείται σε αυτό τον σύλλογο. Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ τους παίκτες, ούτε καν τον εαυτό μου. Προσπαθώ απλά να πάρω τη νίκη σε κάθε επόμενο ματς»


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701