Kώτσιος: “To αποτέλεσμα είναι δίκαιο – Ήταν ένα παιχνίδι που το ευχαριστήθηκε ο κόσμος”

Οι δηλώσεις του Ηλία Κώτσιου, στην επίσημη ιστοσελίδα του Εργοτέλη, αμέσως μετά το τέλος του ντέρμπι με τον ΑΟΤ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα ανέφερε: «Το παιχνίδι ήταν όπως το περιμέναμε, απέναντι σε μία ομάδα σκληροτράχηλη και ποιοτικά καλή. Το παιχνίδι είχε δύναμη και μονομαχίες. Εμείς μπήκαμε πολύ καλά, είχαμε τον έλεγχο, πετύχαμε το γκολ και δεν κινδυνεύσαμε, εκτός από ένα λάθος δικό μας. Ειχαμε πολλά τρεξίματα και επιβάλαμε τον ρυθμό μας. Στο δεύτερο ημίχρονο ήρθε η κούραση. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας είχαμε διάφορα προβλήματα με τον Σένκα, τον Μέμμο και τον Πατινιώτη να χάνουν. Το Τυμπάκι στο δεύτερο ημίχρονο είχε τον έλεγχο, χωρίς την μεγάλη φάση. Μας έβαλε σε ένα στυλ παιχνιδιού που το περιμέναμε, δηλαδή με διαγώνιες μεγάλες μπαλιές. Από μία τέτοια φάση ήρθε το γκολ. Θα έλεγα ότι είναι ένα αποτέλεσμα δίκαιο, και ένα παιχνίδι που το ευχαριστήθηκε ο κόσμος.»

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook