Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η Χερσόνησος συνεχίζει την πορεία της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, αντιμετωπίζοντας το Σάββατο 11 Οκτωβρίου στις 16:00, στο γήπεδο Μαλίων, τον ΠΑΝΟΜ για την 5η αγωνιστική.
Μετά τα δύο διαδοχικά θετικά αποτελέσματα, η ομάδα θα επιδιώξει να συνεχίσει την καλή της παρουσία, με τη στήριξή σας να αποτελεί για εμάς τον πολύτιμο σύμμαχο σε κάθε παιχνίδι!


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701