Μινωική: «Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας»

Το κάλεσμα της Μινωικής, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση κόντρα στο Λίντο.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Επόμενο εντός έδρας παιχνίδι, αντιμετωπίζουμε το Λίντο, το Σάββατο 11 Οκτωβρίου και ώρα 16:00 για την 5η αγωνιστική της Α1 ΕΠΣΗ!

Ελάτε στο γήπεδο να στηρίξουμε όλοι μαζί την ομάδα μας, και να επιστρέψουμε στα θετικά αποτελέσματα!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook