Νέος Ηρόδοτος: Το “ευχαριστώ” στην ΕΠΣΗ

Mε ανακοίνωσή του ο Νέος Ηρόδοτος ευχαρίστησε την ΕΠΣΗ, για τη συνεργασία αλλά και τη στήριξη, στο νέο ξεκίνημα της ομάδας.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με μία όμορφη ανακοίνωση, η ομάδα του Νέου Ηρόδοτου, ευχαρίστησε την ΕΠΣΗ, για τη συνεργασία αλλά και τη στήριξη, στο νέο ξεκίνημα του συλλόγου!

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η οικογένεια του Ηροδότου εκφράζει τις ειλικρινείς της ευχαριστίες προς την ΕΠΣΗ για την άψογη συνεργασία και τη διαρκή στήριξη στο νέο ξεκίνημα των ομάδων του Ηροδότου. Η συμβολή σας υπήρξε καθοριστική, τόσο σε οργανωτικό όσο και σε ηθικό επίπεδο, ενισχύοντας την προσπάθεια για αναγέννηση και πρόοδο του συλλόγου μας.

Η εμπιστοσύνη και το ενδιαφέρον που επιδείξατε αποτελούν τιμή για εμάς και δίνουν δύναμη για τη συνέχεια. Σας ευχαριστούμε θερμά και ιδιαίτερα την κ. Βαγγελιώ, τον Φίλιππο και τον Αλέξανδρο.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook