Το κάλεσμα του Λίντο για το παιχνίδι με το ΠΑΝΟΜ

Το Λίντο με ανακοίνωσή του, καλεί τους φιλάθλους της ομάδας, να παρευρεθούν το Σάββατο (18/10) στο γήπεδο και να στηρίξουν από κοντά την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η ομάδα μας, το Σάββατο 18 Οκτωβρίου στις 16:00 στις εγκαταστάσεις του Lido Soccer, θα φιλοξενήσει το σωματείο του ΠΑΝΟΜ.

Να είμαστε όλοι εκεί, για να χειροκροτήσουμε και να υποστηρίξουμε τους ποδοσφαιριστές μας στη μεγάλη τους προσπάθεια στο φετινό πρωτάθλημα.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook