Αναλυτικά τα όσα είπε: «Η ομάδα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Ο χρόνος λειτουργεί ως σύμμαχός μας. Όσο περνάει ο καιρός, τόσο δενόμαστε περισσότερο ως ομάδα και πλησιάζουμε σε αυτό που θέλει να δει ο προπονητής. Νομίζω ότι αυτό πλέον βγαίνει και στο γήπεδο. Για τον αγώνα της Κυριακής, απέναντι στη Μινωική, είμαστε καλά προετοιμασμένοι. Ο στόχος είναι ένας και μοναδικός σε όλα τα ματς: η νίκη! Μέσα και από αυτόν τον αγώνα θα έρθουμε ακόμα πιο κοντά στον τελικό μας στόχο για φέτος, που είναι η άνοδος. Για να πετύχουμε όλα αυτά, θέλουμε τον κόσμο κοντά μας. Ένα γεμάτο Μαρτινέγκο μας δίνει ώθηση και δύναμη! Όλοι περιμένουν από εμάς το 100%. Το αντιλαμβανόμαστε και θα το κάνουμε πράξη για ακόμα ένα παιχνίδι. Ο καθένας ατομικά και όλοι μαζί για τον Εργοτέλη!»
Στεφανάκης: “Μοναδικός στόχος σε όλα τα ματς η νίκη – Θέλουμε τον κόσμο κοντά μας”
Ο μεσοαμυντικός του Εργοτέλη, Δημήτρης Στεφανάκης, μοιράστηκε το κλίμα στην ομάδα πριν τον αγώνα με την Μινωική και κάλεσε τον κόσμο να βρεθεί δίπλα στην προσπάθεια των παικτών για τη νίκη.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701