Σάκοτα: «Δεν ήταν τόσο εύκολο, ο αντίπαλος είναι καλός – Είμαστε ευχαριστημένοι» (vid)

Η ΑΕΚ ξεπέρασε εύκολα το εμπόδιο της Καρδίτσας και ο Ντράγκαν Σάκοτα μίλησε στην ΕΡΤ για το πώς ήρθε αυτή η νίκη αλλά και για το αήττητο της Ένωσης μετά από πέντε παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όσα είπε ο Σάκοτα:

«Συγχαρητήρια στα παιδιά. Το 3/3 στο πρωτάθλημα, όπως και το 2/2 στην Ευρώπη, ήταν στόχος μας. Έπρεπε να είμαστε σοβαροί. Όπως βλέπουμε στην Ευρώπη, οι μεγάλες ομάδες δεν είναι εύκολο που παίζουν κάθε δύο μέρες.

Εμείς παίξαμε στην ουσία σε έξι μέρες τρία ματς, κάθε δύο μέρες. Ήμασταν αρκετά σοβαροί. Δεν ήταν τόσο εύκολο, ο αντίπαλος είναι καλός. Τον κρατήσαμε χαμηλά, στο τέλος ξέφυγε λίγο στα επιθετικά ριμπάουντ. Έπρεπε να παίξουν και όλοι. Είμαστε ευχαριστημένοι».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook