Αταμάν: «Το σημαντικό ήταν να κερδίσουμε το παιχνίδι»

Ο Εργκίν Αταμάν σε δηλώσεις του μετά το «διπλό» του Παναθηναϊκού στη Ρόδο επί του Κολοσσού (67-90) εμφανίστηκε ικανοποιημένος με την απόδοση των παικτών του, τονίζοντας ότι το σημαντικό ήταν να κερδίσουν οι «πράσινοι» το παιχνίδι.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αταμάν: 

«Είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα γιατί προερχόμαστε από μια διπλή εβδομάδα με δύσκολα παιχνίδια. Την Τετάρτη στην Αθήνα και την Παρασκευή στην Πόλη.

Θέλαμε να ξεκουράσαμε κάποιους παίκτες που πήραν πολλά λεπτά, όπως ο Σλούκας, ο Όσμαν και ο Χουάντσο και για αυτό έπαιξαν παίκτες που δεν είχαν πολύ μεγάλο χρόνο συμμετοχής. Το σημαντικό ήταν να κερδίσουμε το παιχνίδι, μετά από ένα απαιτητικό πρόγραμμα».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook