Αναλυτικά τα όσα είπε:«Ήταν ένα δύσκολο ματςι, ανάμεσα σε δύο ομάδες που έχουν τον ίδιο στόχο, την παραμονή. Ήταν ένα ματς με δύναμη και πάθος και από τις δύο πλευρές. Θεωρώ ότι και οι δύο ομάδες θα μπορούσαν να έχουν πετύχει κάποιο γκολ. Πιστεύω ότι είναι δίκαιο το αποτέλεσμα. Συνεχίζουμε τη δύσκολη πορεία μας, με στόχο να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε. Είχαμε πολλά προβλήματα πριν από το σημερινό παιχνίδι. Ο Παπουτσιδάκης ήταν τραυματίας, ενώ στο ζέσταμα τραυματίστηκε και ο Γιαννουλάκης. Σήμερα ήμασταν 14 άτομα έτοιμοι να παίξουμε. Παρ’ όλα αυτά, τα παιδιά διαχειρίστηκαν πολύ καλά το παιχνίδι και τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Πήραμε έναν σημαντικό βαθμό και συνεχίζουμε».
Video | Φανουράκης: “Πήραμε ένα σημαντικό βαθμό – Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά”
Αναλυτικά τα όσα είπε ο τεχνικός της Αγιάς Βαρβάρας, μετά την εκτός έδρας λευκή ισοπαλία της ομάδας του, κόντρα στον Αετό Ανωγείων.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701