Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Ισπανός τεχνικός δεν θα διατηρήσει το 4-4-2 σε ρόμβο, με το οποίο ξεκίνησε στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Ερωτηματικό αποτελεί, όμως, αν θα επιστρέψει στο 4-2-3-1 ή αν θα προτιμήσει το 3-5-2, το οποίο δοκίμασε στις τελευταίες προπονήσεις.
Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η επιστροφή του Ράτσιτς στο βασικό σχήμα. Στην περίπτωση που ο τεχνικός του Άρη επιλέξει τελικά σύστημα με δυάδα στην επίθεση, τότε φαίνεται ότι οι Αλφαρελά και Μορόν έχουν το πλεονέκτημα, ενώ στο 4-2-3-1 ένας εκ των δυο θα μείνει στον πάγκο.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο προπονητής του Άρη δεν μπορεί να υπολογίζει τους τραυματίες Φαμπιάνο, Καντεβέρε, Φρίντεκ, Ντούντου, Παναγίδη αλλά και τον ανέτοιμο Πέρεθ.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701