Κοβάτσεβιτς: «Σημαντικό για εμάς να ανεβάζουμε ρυθμό και ένταση σε κάθε παιχνίδι»

Η ομάδα βόλεϊ γυναικών του Ολυμπιακού επικράτησε με 3-0 στα σετ κόντρα στον Μίλωνα και ο προπονητής της ομάδας, Μπράνκο Κοβάσεβιτς μίλησε μετά το νικηφόρο αποτέλεσμα και στάθηκε στη βελτίωση των ερυθρόλευκων αλλά και στο επικείμενο ματς κόντρα στη Βάσας για τους αγώνες του CEV Champions League.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Παράλληλα, μετά το πέρας του αγώνα και η διεθνής Σέρβα κεντρική, Γιοβάνα Στεβάνοβιτς τόνισε ότι ο Ολυμπιακός πορεύεται βήμα – βήμα και πλέον, οι ερυθρόλευκες στρέφουν την προσοχή τους στο κρίσιμο παιχνίδι απέναντι στη Βάσας την προσεχή Τετάρτη (5/11).

Μπράνκο Κοβάτσεβιτς: «Μου άρεσε η αντίδραση της ομάδας. Δεν μιλήσαμε πολύ, δεν το σκεφτήκαμε υπερβολικά, ούτε απογοητευτήκαμε μετά το παιχνίδι στο Μαρκόπουλο. Το σημαντικό είναι ότι μετά από αυτό παίξαμε ακόμα καλύτερα, σε κάθε φάση, σε κάθε πόντο ήμασταν πιο δυνατοί.

Αυτό είναι σημαντικό για εμάς, γιατί πρέπει να ανεβάζουμε ρυθμό και ένταση από παιχνίδι σε παιχνίδι. Θα το χρειαστούμε και για τα επόμενα ματς. Τώρα έχουμε μπροστά μας τη Βάσας. Είμαστε καλά, ήδη το επιτελείο έχει ξεκινήσει την προετοιμασία. Έχουμε αρκετό υλικό, δουλεύουμε πάνω στις λεπτομέρειες. Σίγουρα είναι το πιο δύσκολο παιχνίδι μέχρι τώρα, αλλά πιστεύω ότι με τη βοήθεια των φιλάθλων μας να καταφέρουμε να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Γιοβάνα Στεβάνοβιτς: «Ήταν πραγματικά ένα πολύ καλό παιχνίδι σήμερα. Δεν μπορούμε να χαλαρώσουμε, γιατί την Τετάρτη έχουμε ήδη ένα ακόμη σημαντικό ματς. Πηγαίνουμε βήμα-βήμα, κοιτάζοντας πάντα μόνο το επόμενο παιχνίδι, ποτέ πολύ μακριά.

Είμαι πολύ ικανοποιημένη από τον τρόπο που παίξαμε. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι μέχρι το τέλος της σεζόν. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα μου, γιατί ο ρυθμός που έχουμε είναι πραγματικά απαιτητικός, αλλά παραμένουμε συγκεντρωμένοι και πρέπει να μείνουμε έτσι μέχρι το τέλος».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook