Άρης: Απών με ΑΕΛ ο Μόντσου

Ο Μόντσου Ροντρίγκεθ είναι ο πρώτος παίκτης του Άρη που συμπλήρωσε κάρτες στο τρέχον πρωτάθλημα. Η κίτρινη κάρτα που δέχτηκε ο Ισπανός μέσος στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ήταν η τρίτη και θα εκτίσει τη μια αγωνιστική της ποινής του.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Μανόλο Χιμένεθ επέλεξε να στερηθεί των υπηρεσιών του ποδοσφαιριστή του στο εντός έδρας παιχνίδι της 12ης αγωνιστικής με την ΑΕΛ. Ο Μορουτσάν ή ο Παναγίδης αναμένεται να τον αντικαταστήσουν στα χαφ.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης:

«O Μόντσου Ροντρίγκεθ, που συμπλήρωσε τρεις κίτρινες κάρτες, δηλώθηκε να εκτίσει την ποινή του στο εντός έδρας παιχνίδι με την Α.Ε.Λ. (12η Αγωνιστική)».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook