Βασικό αντικείμενο της κουβέντας ανάμεσα στους τρεις άντρες ήταν η άσχημη πορεία του Άρη, που προβληματίζει με την απόδοση τους. Ο Ισπανός προπονητής φέρεται να ζήτησε την απόκτηση τεσσάρων παικτών, που μπορούν να ανεβάσουν επίπεδο τον Άρη, στην επόμενη μεταγραφική περίοδο.
Δεν ήταν τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι και στις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο κομμάτι: «Για να μπορέσουμε να είμαστε ψηλά μετά τον Ιανουάριο, πρέπει να κάνουμε αλλαγές», ανέφερε μεταξύ άλλων. Οι κιτρινόμαυροι θα ξεκινήσουν την προεργασία για να βρουν τους κατάλληλους παίκτες που ζήτησε ο Χιμένεθ.


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701