Ο Βραζιλιάνος κεντρικός αμυντικός ξεπέρασε πλήρως το πρόβλημα τραυματισμού του και συμμετείχε στην προπόνηση, σε μεγάλο μέρος της οποίας πήρε μέρος και Μαροκινός αριστερός μπακ. Ατομικό πρόγραμμα εκγύμνασης ακολούθησε ο Τάσος Δώνης και θεραπεία έκαναν οι Γκαμπριέλ Μισεουί, Φρέντρικ Γένσεν και Τίνο Καντεβέρε.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΠΑΕ Άρης:
«Επιστροφή σήμερα στις προπονήσεις για τους ποδοσφαιριστές του ΑΡΗ ενόψει του αγώνα της ερχόμενης Κυριακής με την Α.Ε.Κ. στην “OPAP Arena” (23/11, 21:00), στο πλαίσιο της 11ης Αγωνιστικής του πρωταθλήματος “Stoiximan Super League” της αγωνιστικής περιόδου 2025-2026.
Η προπόνηση της Δευτέρας, που ήταν απογευματινή και έγινε στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο, ξεκίνησε με ασκήσεις ενεργοποίησης και ολοκληρώθηκε με παιχνίδια σε μικρό χώρο.
Ο Φαμπιάνο Λέισμαν προπονήθηκε κανονικά, ο Χαμζά Μεντίλ ακολούθησε μεγάλο μέρος του προγράμματος, ο Τάσος Δώνης έκανε ατομικό, ενώ οι Γκαμπριέλ Μισεουί, Φρέντρικ Γένσεν και Τίνο Καντεβέρε έκαναν θεραπεία.
Αύριο, Τρίτη, οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μας θα προπονηθούν το πρωί στο Δασυγένειο».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701