Δειλινά: Ευχαρίστησαν τον ΠΑΝΟΜ για την άριστη φιλοξενία

Με ανακοίνωσή της, η ομάδα των Δειλινών ευχαρίστησε τον ΠΑΝΟΜ, για την άριστη φιλοξενία του, στη σημερινή μεταξύ τους αναμέτρηση.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση των Δειλινών:

Ο ΠΑΟ Δειλινών θέλει να ευχαριστήσει θερμά τα Μάλια για την άψογη φιλοξενία. Παρά το αποτέλεσμα, η συμπεριφορά της ομάδας και των ανθρώπων των Μαλίων ήταν πραγματικά υποδειγματική.

Επίσης, συγχαίρουμε τη διαιτησία, η οποία δεν ήταν απλώς άψογη ήταν κάτι παραπάνω από άριστη. Μπράβο στον διαιτητή και τους βοηθούς για την παρουσία τους.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook