Κώτσιος: «Κρατάμε την εμφάνιση και τη νίκη – Θα προσπαθούμε να ανταμείβουμε συνεχώς τον κόσμο μας»

Οι δηλώσεις του Ηλία Κώτσιου, μετά την εντός έδρας νίκη του Εργοτέλη κόντρα στον Αλμυρό.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: «Σήμερα γνωρίζαμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μία καλή ομάδα, με έμπειρους ποδοσφαιριστές, καλά τρεξίματα και ικανότητα στο σκοράρισμα. Είχαμε τονίσει την επικινδυνότητα του αγώνα και οι παίκτες ακολούθησαν πιστά το πλάνο από την αρχή έως το τέλος της αναμέτρησης. Δημιουργήσαμε αρκετές ευκαιρίες και το σκορ θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο, ενώ στα υπέρ μας ήταν ότι δεν δεχτήκαμε ούτε μία καθαρή φάση από τον αντίπαλο. Για τη συνολική εμφάνιση αξίζουν συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μας. Κρατάμε την εμφάνιση και τη νίκη, παρόλο που θα μπορούσαμε να έχουμε πετύχει κι άλλα γκολ, καθώς το 1-0 είναι εύθραυστο σκορ και θα μπορούσαμε να έχουμε κινδυνεύσει. Είναι σημαντικό που για ακόμα μια αγωνιστική παραμένουμε στην κορυφή. Τέλος, θέλω να συγχαρώ τον κόσμο μας, που παρά το κρύο βρέθηκε στο γήπεδο, είδε καλό ποδόσφαιρο, χειροκρότησε και ενθάρρυνε την ομάδα. Θα προσπαθήσουμε να τον ανταμείβουμε συνεχώς με ανάλογες εμφανίσεις».

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook