Ο MVP της αναμέτρησης Κέντρικ Ναν, έκανε δηλώσεις στην κάμερα της Nova μετά το τέλος της αναμέτρησης, τονίζοντας πως ο Παναθηναϊκός είναι το σπίτι του, ενώ δεν έκρυψε τη φιλοδοξία του να δει τη φανέλα με το νούμερο 25 να ανεβαίνει στην οροφή του ΟΑΚΑ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ναν:
Για το μέλλον του: «Είναι εύκολη η απάντηση για εμένα. Αυτό είναι το σπίτι για μένα. Υπέγραψα το συμβόλαιο πέρσι και τώρα όλα είναι τέλεια. Δεν έχω κανένας δισταγμός, όλοι το ξέρουν. Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια, όλοι με ακούν, είμαι ηγέτης. Είμαι χαρούμενος και πολύ ικανοποιημένος».
Για τον αριθμό στη φανέλα του: «Σκεφτόμουν να αλλάξω τον αριθμό μου νωρίς στη σεζόν και μου είπαν ότι δεν γίνεται. Το 25 πρέπει να πάει πάνω, αυτός είναι ο στόχος».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701