Πέρασε στην επόμενη φάση του Κυπέλλου η Θέρισος

Η Θέρισος κατάφερε να κερδίσει στα πέναλτι τον Θρίαμβο Αναλήψεως και να περάσει στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στα αγωνιστικά, το σκορ για τους γηπεδούχους άνοιξε ο Γκούρο στο 11′, ενώ στο 36′ η Θέρισος ισοφάρισε σε 1-1 με τον Παπαδάκη. Το 2-1 για τον Θρίαμβο έγινε με το αυτογκόλ του Στιέφνι στο 49′, όμως και πάλι οι φιλοξενούμενοι, με τον Βρυθιά στο 52′ ισοφάρισαν σε 2-2. Ο Λεμονάκης στο 68′ έκανε το 2-3, όμως και πάλι ο Θρίαμβος ισοφάρισε με τον Γκίνη στο 85′.

Το παιχνίδι στη συνέχεια οδηγήθηκε στα πέναλτι, εκεί όπου η Θέρισος πήρε την πρόκριση στην επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ, με σκορ 3-2.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook