Αταμάν: «Ο Όσμαν δεν θα μπορέσει να παίξει στον αγώνα με τη Βοσνία»

Στην κατάσταση του Τζέντι Όσμαν ενόψει της επικείμενης αναμέτρησης της Τουρκίας κόντρα στη Βοσνία στάθηκε σε δηλώσεις του ο Εργκίν Αταμάν.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε πως ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού -που δεν έπαιξε κόντρα στην Παρτίζαν- δεν θα είναι διαθέσιμος, ωστόσο θα προσπαθήσει να δοκιμάσει να μπει στο παιχνίδι κόντρα στην Ελβετία.

Οι δηλώσεις του Εργκίν Αταμάν:

«Γίνεται μια παράξενη περίοδος προετοιμασίας. Στην πραγματικότητα, δεν είναι καν προετοιμασία. Οι παίκτες μας στο ΝΒΑ, ο Αλπερέν και ο Αντέμ, δεν μπορούν να παίξουν. Κανένας από τους παίκτες του ΝΒΑ δεν συμμετέχει στους αγώνες των παραθύρων.

Ο Λάρκιν έχει επίσης έναν σοβαρό τραυματισμό· θα μείνει εκτός γηπέδων για 2–3 μήνες. Ο Τζέντι δεν θα μπορέσει να παίξει ούτε στον αυριανό αγώνα. Θα προσπαθήσουμε να τον ετοιμάσουμε για τον αγώνα με την Ελβετία»

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook