Το κάλεσμα της Χερσονήσου για την αναμέτρηση με τον Ανθεστίωνα

Με ανακοίνωση της η Χερσόνησος, καλεί τους φίλους της ομάδας, να παρευρεθούν το Σάββατο (29/11, 15.00) στο γήπεδο στην εντός έδρας αναμέτρηση με το Ασήμι.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η ομάδα μας συνεχίζει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, αντιμετωπίζοντας το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 15:00, το σωματείο του Ανθεστίωνα.

Ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι για την ομάδα μας, στο γήπεδο Χερσονήσου.

Καλούμε όλους τους φιλάθλους, να βρεθούν στο γήπεδο και να χειροκροτήσουν τους ποδοσφαιριστές μας για τη προσπάθειά τους και να τους δώσουν την απαραίτητη ώθηση στο σημαντικό αυτό παιχνίδι.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook