Η ανακοίνωση αναφέρει:
Η ομάδα μας συνεχίζει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, αντιμετωπίζοντας το Σάββατο 29 Νοεμβρίου στις 15:00, το σωματείο του Ανθεστίωνα.
Ένα ακόμη σημαντικό παιχνίδι για την ομάδα μας, στο γήπεδο Χερσονήσου.
Καλούμε όλους τους φιλάθλους, να βρεθούν στο γήπεδο και να χειροκροτήσουν τους ποδοσφαιριστές μας για τη προσπάθειά τους και να τους δώσουν την απαραίτητη ώθηση στο σημαντικό αυτό παιχνίδι.



Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701