Σύμφωνα με όσα αναφέρει η ιστοσελίδα «arenalarissa», ο Αιγύπτιος επιθετικός συμμετείχε κανονικά στο πρόγραμμα της ομάδας ενόψει της αναμέτρησης με τον Άρη, αλλά μετά από διορθώσεις του Στέλιου Μαλεζά προς το τέλος, αποχώρησε μόνος του, ψιθυρίζοντας… γαλλικά.
Η αντίδραση του Ουάρντα δεν άρεσε στους ανθρώπους του συλλόγου και πλέον ο Αιγύπτιος άσος αναμένεται να αποχωρήσει την προσεχή εβδομάδα, ολοκληρώνοντας άδοξα και τη δεύτερη θητεία του στη θεσσαλική ομάδα, λόγω της συμπεριφοράς του.
Ο Ουάρντα ήρθε στην ΑΕΛ Novibet το καλοκαίρι ως ελεύθερος από τον Ατρόμητο, έχοντας ένα γκολ και μία ασίστ σε 7 εμφανίσεις με τους «βυσσινί».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701