Στην προπόνηση της Τετάρτης (26/11) ο Δημήτρης Πέλκας είχε νιώσει ενοχλήσεις και η μαγνητική στην οποία υποβλήθηκε έδειξε πως έχει υποστεί θλάση στον δεξί δικέφαλo. Έτσι ξεκίνησε θεραπείες και η κατάστασή του θα επανεκτιμάται μέρα με τη μέρα.
Παράλληλα, καλά νέα έρχονται από τους Γιάννη Κωνσταντέλια και Μαντί Καμαρά, οι οποίοι έβγαλαν ένα κομμάτι της προπόνησης, ενώ ύστερα συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα, μετρώντας έτσι αντίστροφα για την επιστροφή τους.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
«Η προετοιμασία της ομάδας ξεκίνησε στη Νέα Μεσημβρία το απόγευμα της Παρασκευής (28.11). Οι παίκτες που βρέθηκαν στην αρχική 11άδα κόντρα στους Νορβηγούς ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας κι αποκατάστασης στην πισίνα και το γυμναστήριο. Οι υπόλοιποι δούλεψαν με το τεχνικό επιτελείο στον τομέα της τακτικής, ενώ έπαιξαν κι οικογενειακό διπλό.
Ο Δημήτρης Πέλκας υποβλήθηκε σε μαγνητική που έδειξε πως έχει υποστεί θλάση στον δεξί δικέφαλo, ξεκίνησε ήδη θεραπείες κι η κατάστασή του θα αξιολογείται καθημερινά. Οι Γιάννης Κωνσταντέλιας και Μαντί Καμαρά ακολούθησαν μέρος της προπόνησης και στη συνέχεια δούλεψαν ατομικά.
Το Σάββατο (29.11) ο ΠΑΟΚ θα προπονηθεί στις 10:45 και το απόγευμα θα αναχωρήσει για Λιβαδειά».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701