Στις δηλώσεις του μετά την αναμέτρηση, ο «Greek Freak» είπε πως στο τέλος θέλει πάντα να κερδίζει, τονίζοντας πως το παιχνίδι δεν είναι one man show και πως τα «ελάφια» πρέπει να έχουν νοοτροπία νικητή.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Στο τέλος της ημέρας, θέλω να κερδίζω. Έχουμε χάσει 7 παιχνίδια στη σειρά. Δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που έχασα 7 συνεχόμενα ματς.
Αν ανησυχείς τόσο πολύ για το σκοράρισμα και αυτό δεν λειτουργεί, μετά νιώθεις ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Το παιχνίδι δεν είναι οne man show, πρέπει να το κάνουμε όλοι μαζί. Πρέπει να επαναφέρουμε το ανταγωνιστικό μας πνεύμα εκεί που υποτίθεται ότι είναι. Κανείς δεν πρέπει να έχει προσωπική ατζέντα, κανείς δεν πρέπει να ανησυχεί για το τι θέλει για τον εαυτό του, αλλά μόνο για τη νίκη. Πρέπει να έχουμε νοοτροπία νικητή»


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701