Η ενημέρωση του Γιούχτα αναφέρει:
Μετά την μεγάλη νίκη στου Ζωγράφου επί του Ηλυσιακού η ομάδα μας επιστρέφει στην έδρα της για να υποδεχθεί το μεσημέρι της Κυριακής (30.11.25 / 15:00) το Χαϊδάρι για την 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Γ’΄Εθνικής.
Οι «πράσινοι» με προπόνηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Μαρκομιχελάκειο γήπεδο ολοκλήρωσαν την προετοιμασία τους και έδειξαν έτοιμοι να διεκδικήσουν ένα ακόμα τρίποντο έτσι ώστε να δώσουν συνέχεια στα τελευταία νικηφόρα αποτελέσματα τα οποία θα τους δώσουν ώθηση στις υψηλότερες θέσεις του βαθμολογικού πίνακα.
Η τελευταία προπόνηση της ομάδας μας περιελάμβανε δουλειά στο τακτικό κομμάτι καθώς επίσης και στις στατικές φάσεις.
Στο ιατρικό δελτίο εκτός για ένα ακόμα παιχνίδι έμεινε οι τραυματίες Γιαγκιόζης, Addo Καστελλιανάκης και Κωστάκης


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701