Video | Ανυφαντάκης: “Πήραμε μία πολύ σημαντική νίκη – Συγχαρητήρια στους παίκτες μου”

Οι δηλώσεις του προπονητή του Γιούχτα, Κώστα Ανυφαντάκη, μετά την νίκη της ομάδας του με 1-0 κόντρα στο Χαϊδάρι.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα όσα είπε: “Πήραμε μία σημαντική νίκη. Σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος, για εμάς το ζητούμενο είναι πάντα οι τρεις βαθμοί. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας, γιατί πάνω από 80′ λεπτά έπαιξαν με παίκτη λιγότερο. Θεωρώ ότι εκτός τα ψυχικά αποθέματα που είχαμε, ήμασταν καλοί και δεν φοβηθήκαμε σε κανένα σημείο του παιχνιδιού τον αντίπαλο. Όλα τα παιδιά σήμερα έπαιξαν με το μυαλό τους. Ήταν έξυπνοι. Πήραν πολύ καλές αποφάσεις και ευτυχήσαμε στο ημίχρονο να βρισκόμαστε μπροστά. Δίκαιη νίκη, συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Έπαιξαν κόντρα σε μία καλή ομάδα με καλές παίχτες. Μπορεί να είναι χαμηλά στη βαθμολογία, άλλα έχει αρκετή ποιότητα στο ρόστερ της. Δεν είχα να χάσει κάτι, ήρθε εδώ βρεθήκαμε εμείς πίσω στο σκορ, οπότε όπως καταλαβαίνεται για εμάς ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγάλος. Ξανά συγχαρητήρια στους παίκτες μου και πάμε για την επόμενη προπόνηση”.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook