Αναλυτικά τα όσα είπε:«Σήμερα ήταν ένα ντέρμπι, απέναντι σε μία ομάδα με πολύ καλούς ποδοσφαιριστές, που ίσως έπαιζε το τελευταίο της χαρτί για να παραμείνει κοντά στην πρώτη τριάδα. Εμείς είχαμε αρκετά προβλήματα με απουσίες, κυρίως στην άμυνα. Στο πρώτο ημίχρονο, δυσκολευτήκαμε με τον τρόπο παιχνιδιού του ΠΑΟΚ, με τις μεγάλες μπαλιές, και έτσι δεν καταφέραμε, όσο θα θέλαμε, να βάλουμε την μπάλα κάτω και να την κυκλοφορήσουμε. Σήμερα, θέλω να συγχαρώ τους ποδοσφαιριστές μου, που έδωσαν το 100%, γιατί όσο και να τους επικρίνω μερικές φορές για την επιπολαιότητά τους, άλλο τόσο τους βγάζω το καπέλο. Συγχαρητήρια επίσης στον κόσμο και συχγαρητήρια και καλή συνέχεια στον ΠΑΟΚ.»
Κώτσιος: «Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μου που έδωσαν το 100%»
Οι δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη, Ηλία Κώτσιου, μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον ΠΑΟΚ.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701