Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε στη συνέντευξη Τύπου και τόνισε οι παίκτες του έκαναν λάθος αποφάσεις και έχασαν τα σουτ, ενώ επισήμανε ότι ο Φαρίντ με τον Γιούρτσεβεν έπαιξαν άθλια.
Οι δηλώσεις που έκανε ο Εργκίν Αταμάν:
«Μετά από το καλό πρώτο ημίχρονο που παίξαμε το δικό μας μπάσκετ, χάσαμε το παιχνίδι στην αρχή της τρίτης περιόδου. Σε δύο λεπτά είχαν 9-0 σερί, εύκολα καλάθια, κάναμε λάθη και μετά χάσαμε τον έλεγχο του αγώνα.
Σε όλο το δεύτερο ημίχρονο κάναμε λάθος αποφάσεις, χάσαμε όλα τα σουτ, βάλαμε 2/15 τρίποντα, χάσαμε σουτ κάτω από την ρακέτα. Πήραν αυτοπεποίθηση, ο Τόμπσον έπαιξε εξαιρετικά στο 1v1. Δεν σταματήσαμε το 1v1. Απόψε δεν αξίζαμε να κερδίσουμε, η Βαλένθια έπαιξε εξαιρετικά».
Για το πόσο μεγάλη ήταν η απουσία του Φαρίντ με τα τρία γρήγορα φάουλ και πόσο επηρέασε το ματς: «Και οι δύο σέντερ έπαιξαν άθλια. Και ο Φαρίντ και ο Γιούρτσεβεν».


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701