Aναλυτικά τα όσα είπε: “Ηταν ένα δύσκολο παιχνίδι, όπου σίγουρα το έκαναν δυσκολότερο οι καιρικές συνθήκες. Ο αντίπαλος επίσης, όπου έχει πολύ καλούς παίκτες και προπονητή. Σε αυτό όμως που θέλω να σταθώ είναι στο γήπεδο. Νομίζω ότι όλοι πρέπει να σεβαστούμε τους ποδοσφαιριστές και να τους δώσουμε ένα καλύτερο αγωνιστικό χώρο, γιατί αυτό εδώ το γήπεδο κρύβει κίνδυνο για τραυματισμούς. Αρχικά δυσκολεύει τον Σαρωνικό που είναι μία πολύ καλή ομάδα και κατ’ επέκταση όλα τα παιδιά που προπονούνται εδώ. Πρέπει να αλλάξει άμεσα ο αγωνιστικός χώρος, για να σεβαστούμε όλοι το ποδόσφαιρο. Σήμερα ήταν μία δίκαιη νίκη. Είχαμε καλή αμυντική λειτουργία. Νομίζω στο τέλος μόνο κινδυνέψαμε σε μία φάση. Εμείς από τη μεριά μας είχαμε κυρίως από στατικές φάσεις, πολύ καλές στιγμές για να προηγηθούμε. Είχαμε και αρκετές προϋποθέσεις να τελειώσουμε φάσεις. Η σημερινή νίκη είναι δύσκολη αλλά δίκαιη. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας. Το μυαλό μας είναι ήδη στην επόμενη προπόνηση και στο επόμενο παιχνίδι”.
Video | Ανυφαντάκης: “Δύσκολη νίκη, όμως δίκαιη”
Οι δηλώσεις του προπονητή του Γιούχτα, Κώστα Ανυφαντάκη, μετά το σπουδαίο εκτός έδρας “τρίποντο” της ομάδας του απέναντι στον Σαρωνικό.
Δημοσίευση:
Eπιμέλεια:


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701