Πριν το παιχνίδι, ο αρχηγός των «ασπρόμαυρων», Αντρίγια Ζίβκοβιτς, μίλησε στους συμπαίκτες του κάνοντας μια ομιλία όπου μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «θα τους καταστρέψουμε! Θα πιέσουμε, θα αμυνθούμε, θα επιτεθούμε. Όλοι μαζί, σαν οικογένεια».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η ομιλία του Αντρίγια Ζίβκοβιτς:
«Θα τους καταστρέψουμε! Θα πιέσουμε, θα αμυνθούμε, θα επιτεθούμε. Όλοι μαζί, σαν οικογένεια. Σαν ομάδα, παιδιά. Είμαστε ένα δυνατό γκρουπ, ας το δείξουμε ακόμα μία φορά. Και μετά το παιχνίδι, αν δώσουμε το 200%, όλοι θα είμαστε χαρούμενοι. Πάμε να το απολαύσουμε. Πάμε να παίξουμε το ποδόσφαιρό μας. Πάμε με το 4! 1, 2, 4, ΠΑΟΚ!».
© Πηγή: to10.gr


Αριθμός Πιστοποίησης ΜΗΤ 242701