Η ομιλία του Ζίβκοβιτς πριν το ΠΑΟΚ – Άρης: «Θα τους καταστρέψουμε» (vid)

Ο ΠΑΟΚ υποδέχθηκε τον Άρη χθες (7/12) στο μεγάλο ντέρμπι της Θεσσαλονίκης, καταφέρνοντας να πάρει μια μεγάλη νίκη επικρατώντας με 3-1.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πριν το παιχνίδι, ο αρχηγός των «ασπρόμαυρων», Αντρίγια Ζίβκοβιτς, μίλησε στους συμπαίκτες του κάνοντας μια ομιλία όπου μεταξύ άλλων ανέφερε ότι «θα τους καταστρέψουμε! Θα πιέσουμε, θα αμυνθούμε, θα επιτεθούμε. Όλοι μαζί, σαν οικογένεια».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη PAOK FC (@paok_fc)

Η ομιλία του Αντρίγια Ζίβκοβιτς:

«Θα τους καταστρέψουμε! Θα πιέσουμε, θα αμυνθούμε, θα επιτεθούμε. Όλοι μαζί, σαν οικογένεια. Σαν ομάδα, παιδιά. Είμαστε ένα δυνατό γκρουπ, ας το δείξουμε ακόμα μία φορά. Και μετά το παιχνίδι, αν δώσουμε το 200%, όλοι θα είμαστε χαρούμενοι. Πάμε να το απολαύσουμε. Πάμε να παίξουμε το ποδόσφαιρό μας. Πάμε με το 4! 1, 2, 4, ΠΑΟΚ!».

 

© Πηγή: to10.gr

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook