Xερσόνησος: “Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, να υποστηρίξετε την ομάδα μας”

To κάλεσμα της Χερσονήσου στον κόσμο της, για την επόμενη εντός έδρας αναμέτρηση κόντρα στον Εργοτέλη.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση αναφέρει:

Η ομάδα μας συνεχίζει τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, φιλοξενώντας το σωματείο του Εργοτέλη για την 14η αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου στις 15:00 στο γήπεδο Χερσονήσου.

Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο, να υποστηρίξετε την ομάδα μας και να της δώσετε την ώθηση για να πετύχει μία ακόμη σημαντική νίκη!

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook