Kύπελλο ΕΠΣΗ: Στην επόμενη φάση ΑΟΤ και ΠΑΟΚ

ΑΟΤ και ΠΑΟΚ κατάφεραν να περάσουν στην επόμενη του κυπέλλου ΕΠΣΗ, καθώς νίκησαν σήμερα Τύλισο και Παλιανή αντίστοιχα.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Κύπελλο ΕΠΣΗ – 3η φάση

Tετάρτη (10/12)

18.00

Τύλισος – ΑΟΤ 0-5 19′, 89′ Καδιανάκης, 25′ Πήλιος, 30′ Ζοάο, 80′ Αραμπατζής

18.30

Παλιανή – ΠΑΟΚ 1-2 60′ Καρυπίδης / 28′ Σηφάκης, 76′ Γαρεφαλάκης

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook