Εργοτέλης: Ομαδική βραδιά με χαμόγελα

Μέσα σε ιδιαίτερα ευχάριστη και οικογενειακή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ το δείπνο που παρέθεσε η Διοίκηση του ΓΣ Εργοτέλη στο ποδοσφαιρικό τμήμα, στο “The Fifty”, στο κέντρο του Ηρακλείου.

Προσθήκη του athletic.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ενημέρωση του Εργοτέλη:

Μέσα σε πολύ ευχάριστο και οικογενειακό κλίμα πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ το δείπνο που παρέθεσε η Διοίκηση του ΓΣ Εργοτέλη στο ποδοσφαιρικό τμήμα, στο “The Fifty” στο κέντρο του Ηρακλείου.

Ποδοσφαιριστές, τεχνικό τιμ και Διοίκηση είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν, να συζητήσουν και να περάσουν όμορφες στιγμές όλοι μαζί, λίγη ώρα μετά την προπόνηση. Η καλή ψυχολογία, η ηρεμία και η ενότητα που χαρακτηρίζουν φέτος την ομάδα ήταν εμφανείς σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς.

Με ανεβασμένο το ηθικό και πλήρως προσηλωμένοι στον στόχο, οι κιτρινόμαυροι συνεχίζουν την προετοιμασία τους ενόψει του εκτός έδρας ματς με τη Χερσόνησο.

Περισσότερα Video

Ακολουθήστε το athletic.gr στο Google News και στο Facebook